close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כתיבה שיווקית מאמרים- על כל שאלה תשובה

מערכת שורשיח אב, תשעה03/08/2015

כתיבה שיווקית של מאמרים היא הרבה יותר מאשר כתיבה עיתונאית, פרוזה או שירה. כתיבה שיווקית היא מיומנות המתמחה בהמרת המילים למכירות

תגיות:
כתיבה שיווקית
צילום: יח"צ האתר
כתיבה שיווקית מאמרים היא הרבה יותר מאשר כתיבה עיתונאית, פרוזה או שירה. כתיבה שיווקית היא מיומנות המתמחה בהמרת המילים למכירות. כתיבה שיווקית מאמרים זוהי שיטת הפרסום והשיווק החדשה, שונה מכל שיטה שיווקית שהכרנו. תוכן שיווקי יעשה היטב את העבודה רק אם הוא יצליח לשמור על כללי הכתיבה, ייכתב ברמה גבוהה, בסגנון מקורי ויצליח להטמיע את המסרים השיווקים.

כתיבה שיווקית מאמרים - הגולשים שואלים, המומחים עונים!

שאלה: האם לכתיבה השיווקית יש מבנה מיוחד, שונה מסגנון כתיבה אחר?
תשובה: כן, בהחלט. כתיבה שיווקית מאמרים נכתבת בסגנון הפירמידה ההפוכה. נתוני הסטטיסטיקה מלמדים כי כבר לאחר קריאת הפסקה הפותחת מחליט הגולש אם לקנות את המוצר או לא. תוכן שיווקי חייב לספק את המידע ולשכנע לקנייה כבר בשורות הראשונות. הפסקה הראשונה תתרכז בתועלות של המוצר. היא תשכנע את הגולש איך המוצר יוכל לעזור לו ולפתור את הבעיה שלו. אם הגולש יתלהב הוא ימשיך לקרוא ואולי גם יבצע עסקה.

שאלה: איך אוכל למצוא כותב תוכן מקצועי לכתיבת תוכן באתר?
תשובה: כותב תוכן באינטרנט הוא איש השיווק של העידן החדש. עליו להבין בשיווק, הוא חייה להיות יצירתי ובעל יכולות כתיבה גבוהות ומעל הכול הוא חייב שיהיה לו ניסיון. כאשר אתם מחפשים כותב תוכן בקשו לדעת מהו הניסיון שלו, באילו סוגי כתיבה הוא התמחה ובקשו לראות תיק עבודות. רק כך תוכלו להתרשם מאיכות הכתיבה, מהידע ומהניסיון.

שאלה: מהי כתבה מניעה לפעולה ואיך כותבים אותה?
תשובה: כתיבה מניעה לפעולה היא כתיבה שמטרתה לגרום לקורא לבצע את פעולה. הפעולה יכולה להיות שונות כמו ביצוע של רכישה, השארת פרטים ליצירת קשר או כל פעולה אחרת. את המסרים השיווקיים יש לטפטף בעדינות לאורך כל הכתבה, את ההנעה לפעולה יש לבצע בסוף הכתבה, אחרי שהקורא קיבל מידע חיוני ואתם הצלחתם לרכוש את אמונו.

יש דרכים שונים של הנעה לעולה, אפשר ליצור לחץ של זמן כמו: "הזדמנות אחרונה לפני שהמחירים עולים" או באמצעות המלצות של לקוחות מרוצים, אפשר להבטיח מתנה חינם ועוד .

שאלה: איך אפשר לקדם את האתר באמצעות כתיבת תוכן?
תשובה: מנועי החיפוש אוהבים תוכן איכותי ומקורי. חלפו הימים שבהם כל כתיבה של תוכן, בכל רמה הייתה מקדמת את האתר במנועי החיפוש. כיום מנועי החיפוש יודעים לזהות כתיבה איכותית ולדרג אותה. בכתיבה של מאמרים לקידום, יש לערוך מחקר מילות מפתח, לזהות את המילים המתאימות לנושא שבו עוסק האתר ולשבץ אותם בתוכן במינון נכון.  

שאלה: מהם הקריטריונים הקובעים את מחיר המאמר
תשובה: למחיר של כתיבה שיווקית מאמרים אין כללים קבועים, אך ככל שהתוכן איכותי יותר, כך המחיר שייגבה יהיה גבוה יותר. כתיבת התוכן באתר היא כמו חלון הראווה שלכם. ככל שהתוכן יהיה איכותי ומעניין יותר, כך התנועה באתר תהיה גבוהה יותר.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה